همه چیز پیرامون مسابقات انتخابی قهرمانی جهان
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 168976
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

پاکستان اولین حریف ایران

 

 

 <<شروعي دوباره براي خلق يك شگفتي>>

 

تیم ملی والیبال ایران در اولین رقابت مسابقات انتخابي جام جهاني، فردا به مصاف پاکستان خواهد رفت.

 

تیم ملی والیبال پاکستان
مسابقات انتخابي جام جهاني در گروه ب، 20 الی 22 شهريور در تالار 12000 نفري آزادي تهران با حضور 4 تيم برگزار مي شود.

 


اين مسابقات با بازي تيم هاي اندونزي و بحرين از ساعت 15 روز چهارشنبه 20 شهريور آغاز شده و در ساعت 17 همان روز تيم ملي كشورمان به مصاف پاكستان مي رود.
تيم ملي واليبال پاكستان چندي پيش با ارسال نامه اي به فدراسيون واليبال  از حضور در اين رقابت ها انصراف داد و بعد از تعيين جريمه 10 هزار دلاري از سوي كنفدراسيون واليبال آسيا در تصميم خود تجديد نظر كرده و مجددا اعلام حضور كرد.
سوابق بازي هاي اين دو تيم از سال 73 با چند ديدار دوستانه آغاز شد و آخرين بار در جام ملت هاي آسيا، ايران در 4 ديدار خود طي يك بازي يك طرفه و كم نقص به راحتي با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيد.
براساس بيانيه فدراسيون جهاني ناظران و داوران اين مسابقات برمك سرلي بايف از قزاقستان (ناظر مسابقات)، چانگ چين جونك از چين تايپه (مسئول داوران)، ناتانون سواپك از تايلند (داور) می باشند و همچنين از هر كدام از کشورهای شركت كننده يك داور در اين رقابت ها حضور دارند.
لازم به ذکر است مسابقات جام جهاني سال 2014 به ميزباني كشور لهستان برگزار مي شود.

منبع:جامعه مجازی والیبال ایران

 

 

 مظفری: به راحتی قهرمان می شویم

 

 

ایرج مظفری در گفتگو با والیبال ایران: تیم ما به راحتی قهرمان می شود و هیچ دلیلی برای نگرانی نیست.

 

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در قاره آسیا از فردا به میزبانی کشورمان در تهران آغاز میشود.  

 

ایرج مظفری

 

در این مسابقات به جز ایران کشورهای چین ، ژاپن و استرالیا نیز میزبان تیم های دیگر قاره کهن هستند که از این چهار گروه تیمهای نخست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی لهستان را کسب خواهند کرد.

 

تیم ملی کشورمان در این رقابتها میزبان تیمهای پاکستان، بحرین و اندونزی است و در نخستین گام به مصاف تیم پاکستان می رود. لازم به ذکر است که پاکستانی ها در ابتدا قصد شرکت در این مسابقات را نداشتند و هنگامی که از جریمه سنگین تعیین شده کنفدراسیون والیبال آسیا با خبر شدند در روزهای پایانی برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. پاکستان هرچند در مسابقات مختلف تیمی سرسخت را راهی رقابتها کرده است اما همواره در برابر ما حرفی برای گفتن نداشته اند.

 


ایرج مظفری سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار والیبال ایران گفت: سرمربی تیم پاکستان آقای کفایت الله از دوستان من است و در تیم فجر سپاه با هم همبازی بودیم. وی افزود : تیمهای پاکستان ، انونزی و بحرین نمی توانند جلوی ما قد علم کنند. ما حتی از تیم های کره ، ژاپن، چین و استرالیا نیز سبقت گرفته ایم. به اعتقاد من حتی تیم جوانان کشورمان نیز میتواند این تیمها را شکست دهد و آقای ولاسکو تصمیم درستی گرفت که در این بازیها به محمد موسوی و سعید معروف استراحت داد. ما مسابقات مهمی را در سال آینده پیش رو داریم و به بازیکنان با تجربه نیازمندیم و این مسابقات فرصت مناسبی برای بازیکنان ذخیره است تا خود را نشان دهند و تجربه لازم را کسب کنند. بازیکن سابق تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد،  پاکستانی ها اگر تیم پرقدرتی دارا بودند هیچوقت قصد کناره گیری از مسابقات را نداشتند. وی در پایان افزود : تیم ما به راحتی قهرمان می شود و هیچ دلیلی برای نگرانی نیست.

 

منبع: جامعه ی مجازی والیبال ایران

 

کره جنوبی با شکست میزبان راهی لهستان شد

تیم ملی والیبال کره جنوبی با شکست ژاپن میزبان گروه چهارم رقابت های انتخابی جهان در قاره آسیا جواز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2014 لهستان را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، گروه چهارم مسابقات والیبال انتخابی مردان آسیا یکی از گروه های سخت این رقابت ها بود زیرا دو تیم کره جنوبی و ژاپن به همراه تیم های قطر و نیوزیلند در آن حضور داشتند.
مسابقات این گروه به میزبانی ژاپن برگزار شد و در نهایت کره جنوبی با کسب 9 امتیاز از سه پیروزی، صدرنشین شد و جواز حضور در مسابقات جهانی را از میزبان گرفت.
کره جنوبی در حساس ترین بازی این گروه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 13 ژاپن را شکست داد و بلیت ورشو را به دست آورد.
تیم ملی والیبال مردان ژاپن نیز با کسب دو پیروزی در برابر قطر و نیوزیلند با شش امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد. قطر و نیوزیلند نیز به ترتیب با سه و صفر امتیاز سوم و چهارم شدند.
مسابقات انتخابی گروه اول آسیا نیز با حضور تیم های استرالیا، قزاقستان، تایلند و کویت در سیدنی برگزار شد که در نهایت تیم ملی والیبال استرالیا با صدرنشینی در این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال کشورمان در گروه دوم این رقابت ها با تیم های پاکستان، اندونزی و بحرین همگروه است که رقابت های این گروه از فردا چهارشنبه 20 شهریورماه در تهران آغاز می شود و بعد از سه روز مسابقه یک تیم مجوز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال آینده را به دست می آورد.

 

منبع: فدراسیون والیبال ایران
 


نظرات شما عزیزان:

vafa98
ساعت13:28---18 مهر 1392
بعد از یک ماه آپم با کلی عکس تازه و غیر تکراری فقط نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: